
- ارسال شده در ۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۴ ساعت ۱۲:۴۶
- توسط ساعد نادری راد
- ۰ نظر
- در
فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
IFN بعد از یک دهه تلاش و درگیری با نوسانات بازار جنس مورد نظر شما را پیدا کرده ایم که در
آخر مطلب آن را درج نموده ایم ولی مراحلی را که در این سال ها طی کرده ایم را نوشتیم تا بلکه
راهکاری برای شما دوستان شود.
درحال حاضر ۱۳۹۸/۱/۷ صدای خوشی از بازار پوشاک ایران نمی آید .
نبود جنس کافی ، متنوع و با کیفیت و مهمترازهمه گرانی روز افزون و نبود توان خرید برای مردم
معذلی شده که گاه مشتری های خوب چند ساله شرکت IFN اقدام به تعطیلی بوتیک و مزون های خود
نموده اند.
شرکت هم از۴ سایتی که جهت فروش عمده لباس کیلویی بصورت اینترنتی پوشاک زنانه ، مردانه و
بچه گانه داشت ۳ سایت را بعلت نوسان ارز غیر فعال نمود .
در حال حاضر فقط با گسترس سایت اصلی و شبکه های اجتماعی به فروش محصولات خود ادامه
می دهد.

فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
در بازار اکثر افراد مغازه های اجاره ای با کرایه های بالا در کسب و کار خود مانده اند ، رقابت بالا در قیمت
هم صنفان و نیز نبود جنس با کیفیت با قیمت مناسب و افزایش قیمت تولیدات ایرانی با کیفیت و همچنین افزایش
قیمت روز به روز ارز کمر وارد کنندگان و بوتیک داران را خم نموده است.
درحال حاضر بیشتر بازار مصرف پوشاک،از طریق پوشاک وارداتی به ویژه پوشاک چینی میچرخد که بیشتر
پوشاک موجود در بازار البسه وارداتی است که همین امر موجب رکود و کسادی تولید داخلی شده است.
گرانی و ناتوانی خرید مشتری ها
افزایش قیمت پوشاک داخلی و خارجی، آشفتگی این بازار را دو چندان کرده است؛ به گونهای که افزایش قیمت
در بازار پوشاک و پارچه های خارجی بسیار بیشتر از انواع داخلی بوده است.
روزگاری ایران حرف نخست را در بازار جهانی پوشاک میزد و در قالب یک کشور تولید کننده محصولات
خود را به کشورهایی مثل چین صادر میکرد؛ روزگاری که تنگه بسفر ، ترکیه کنونی ، کنارهای رود سند در
پاکستان ، سرزمین ۷۲ ملت هند و امپراتوری منچو یا چین فعلی، بازارهایشان مملو از اجناس پارچهای فلات
ایران بود.


فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN در سال ۱۳۹۰ شرو ع به فعالیت نمود و با توجه به نبود
فروشگاه های اینترنتی بزرگ و مطمئن برای خرید اینترنتی و نبود جنس و تنوع حال حاضر در بازار آن زمان
واینکه هر شخص خودش ریسک برای خرید از کشور های دیگر را انجام نمی دهد ، شرکت با ایجاد
بستری جهت خرید اینترنتی مطمئن از مجموعه سایت های فروشگاه هایزنجیره ای IFN فروش رو به
رشدی داشت و البته بازار پوشاک در آن سال ها بهاری در بازار پوشاک بود که رو به خزان می رفت.

فروش عمده لباس کیلویی
نبود تورم آنچنانی برای ارزهای دلار و لیر ترکیه و تولیدات خوب داخلی با پارچه های ترک اعلا و واردات
اجناس اروپایی در کل بازار خوبی را برای صنف پوشاک رقم می زد .
در بیشتر لباس های زنانه ، مردانه و بچه گانه موجود در بازار اجناس ترک به وفور یافت می شدند و همچنین
از بهترین جنس و کیفیت و بعد از آن برندهای اروپایی و ایرانی و در نهایت اجناس چینی مورد استفاده قرار
می گرفت.
اعتماد سازی در شرکت IFN
مردم تازه شروع به خرید اینترنتی لباس نموده و بجز ارائه جنس در ابتدای امر می باید مشتری را با نحوه
خرید از سایت اشنا می نمودیم و مشتری با اعتماد به سیستم کاری شرکت خرید را انجام می داد و این روند
خوب بازار ادامه داشت.
تا زمانی که تلگرام پا به عرصه ظهور نمود و با ایجاد کانال های تلگرامی توسط هر شخص و راه اندازی
کانال های تلگرام خانگی برای فروش لباس ، بازار پوشاک بوتیکی رو به خاموشی نمود.
فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
در سال ۱۳۹۲ رفع مشکل کرده بودیم .
لباس هایی که در سایت شرکت IFN برای فروش گذاشته شده بود شامل پیراهن های مجلسی و شومیز
از برند های ایرانی – پیراهن های مجلسی ترک وارداتی توسط شرکت IFN – پیراهن زنانه ، بلوز زنانه
و مانتو از برند BEBE–لباس راحتی تر از برندهای کارخانه ای – لباس بچه و لباس های مردانه
و همچنین انواع لباس ورزشی از برند های اروپایی بصورت لباس کیلویی عرضه می شد .
در پوشاکی که در سایت درج می شد بعلت فروش غیر حضوری ، سعی بر آن بود که از جانب مشتری تمام
تلاش خود را بنماییم که بهترین جنس را به نسبت قیمت عرضه شده فراهم نماییم.
تمامی اجناس مستقیم از تولیدی و برند مربوطه بدون واسطه خریداری می گشت و برای فروش هر دسته
از انها سایتی تهیه شده بود.
سایت های شرکت IFN

سایت سنتر مربوط به شرکت IFN برای فروش لباس راحتی ترک از
برند های تکنور ( TEKNUR ) – پولکان ( POLKAN ) – آی یلدیز ( ayyildiz )
کاراگول ( karagul ) – امل ( emel ) ینی سیز ( yenisiz )
بلوز شلوار – تاپ شلوارک – تاپ بلوز – تونیک – رب دوشام – لباس خواب – تاپ شورت –
جوراب و زیر – مردانه و بچه گانه – لگ

سایت ارس استار مربوط به شرکت IFN برای فروش برند های دفکتو – السی واکیکی – کوتون – ماوی
بلوز – پیراهن – شلوار – شلوارک – اکسسوری – ورزشی زنانه ، مردانه و بچه گانه را شامل می شد.

سایت ترندیول که کپی انلاین ترندیول ترکیه بود و تمامی برند ها و افر های سایتاصلی را در برمی گرفت
ولی با منو های فارسی و دارای درگاه خرید اینترنتی ایران بود.

سایت اصلی فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN که تمامی لباس های مجلسی
و اسپرت ایرانی و ترک در آن بفروش می رسید.
و البته هنوز رد پایی از شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام نبود و تازه وایبر شروع به کار نموده بود
و تنها رسانه ها ، فیسبوک و گوگل پلاس بودند.
سایز بندی ها و سردرگمی تشخیص آنها در فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
لباس های عرضه شده با اختلاف سایزی در بازار عرضه می شود که باز مشتری ها را سر در گم می نمود.



فروش عمده لباس کیلویی اروپایی در شرکت IFN
با آنکه در اخر مطلب حل مشکل را بیان کردیم ولی رکود در بازار در سال ۱۳۹۶-۱۳۹۷ را مختصر
توضیحی می دهیم.
قیمت پوشاک در مناطق مختلف و حتی مغازهها متفاوت است و فروشندگان دلیل اینامر را متفاوت بودن
اجاره بها و سرقفلی مغازهها در مناطق مختلف شهر و نیز متفاوت بودن قیمت تمام شده اجناس میدانند .
بازار پر از کالاهای خارجی به ویژه چینی است که به جهت تنوع چشمنوازش، توجه بیشتر مردم را به
خودش جلب کرده است .

و این موجب افزایش قدرت رقابت در بازار شده است و اگر کاهش قدرت خرید مردم را به این اضافه کنیم،
موجب شده است فروشندگان در یک رقابت و خود کنترلی شدید قرار گیرند.
مغازه داران بر این باورند که گردش نقدینگی حتی با سود کمتر بهتر از آن است که کالایآنها مدت ها در
ویترین مغازهها بماند.
گشتی در مغازهها نیز همین اطلاعات را میدهد.
در برخی مغازهها اصلا مشتری نیست و در برخی از آنها دو یا سه مشتری دیده میشود.
حال چه میشه کرد؟ آیا فروش عمده لباس کیلویی را حل می باشد؟؟
تعدادی از برندهای ایرانی که با کار های ترک رقابت می کردند بعلت گرونی پارچه – دوخت – کارگری
و توان کم بازار در خرید تولیدات آنها تجزیه و گاهی جمع شدند و انهایی هم که دوام اوردن از لباس های
مجلسی اعلا رو به تولید شومیز های بازاری و بی کیفیت نمودند که گاهی با برچسب های لباس ترک و
اروپایی این البسه خود را به فروش می رسانند.

قیمت کالاهای وارداتی ترک هم سر به فلک کشیده است لباس مجلسی ۱۰۰ هزار تومانی با نزدیک شدن
لیر به ۳۰۰۰ تومان به قیمت ۳۰۰ هزار تومان رسیده و با این قیمت به دست بوتیک و مزون دار می رسد
که واقعا در فروش آن به مشتری عادی می مانند .
مگر در مزون های بالا شهر که اتفاقا با قیمت های بالا و پر سود به فروش خود ادامه می دهند .
مرز ها با ممنوعیت های خود دست به گریبان هستند و اجناس گاهی تا ۲ ماه پشت مرز می مانند .
بازار ایران هم که مدام تعطیلی در تعطیلی دارد و جو بازار را مدام تغییر می دهد و بازار تا می خواهد
به رونق برسد و فروش شروع شود ، تعطیلی و مراسمات عزاداری دستی بر شمع رونق فروشگاه ها
می زنند .
شما به دنبال چه هستید؟
۱ – کار برند با قیمت مناسب!!!!
۲ – مدل های متنوع داشته باشید .
۳ – جنسی با کیفیت شستشویی بالا
۴ – جنسی که در منطقه فقط شما داشته باشید .
۵ – جنسی که هر زمان که خواستید موجودی داشته باشد .
۶ – جنسی که روی قیمت گذاری محدودیتی نداشته باشید .
۷ – به دنبال جذب مشتری های خاص برای مزون خود هستید .
۸ – از کارای ایرانی و چینی خسته شده اید و دنبال یک کار خاص می گردید .
۹ – جنسی که در کانال های تلگرامی و اینستاگرام بصورت تک فروشی وجود نداشته باشد .
راه چاره مشکلات را پیدا کردیم… یعنی فروش عمده لباس کیلویی می تواند کمکی نماید .
شرکت IFN که سال هاست با نوسان بازار بازی کرده و ترفند های آن را آموخته و اینک برای رفع مشکل
بی جنسی و گرانی تلاش خود را نموده و با رایزنی ها و رابط هایی که در کشور های مختلف داشته با سفر
به المان و شهر دوسلدورف با قرار دادی با کمپانی برند های المان تولیدات مازاد فروش هر فصل انها را
بصورت تناژ خریداری می نماید و در بسته بندی های ۱۰-۱۵ کیلویی بفروش می رساند.

برند های لباس کیلویی شرکت IFN
۱ – برند لباس اسمارا آلمان که زنانه می باشد .
۲ – برند لباس لوپیلو آلمان که بچه گانه می باشد .
۳ – برند لباس لیورجی آلمان که مردانه می باشد .
۴ – برند لباس کیابی فرانسه که زنانه می باشد .
۵ – برند لباس کریویت آلمان که ورزشی مردانه و ورزشی زنانه می باشد .
البته گاهی برند های دیگری مانند الدی – دیزنی و لیتل می که بچه گانه هستند را هم وارد می نماییم .
فروش عمده لباس کیلویی
لباس کیلویی های وارد شده شامل : شلوار – شلوارک – تاپ – بلوز – پیراهن – مجلسی
مایو – لباس زیر – ورزشی – حوله – جوراب – کفش
در این بسته ۱۰ کیلویی که آماده فروش می باشد بصورت منصفانه از تمامی اقلام نام برده در آن قرار
می گیرد.
در هر بسته فصل ، جنسیت و برند آن تفکیک شده است.
در سراسر ایران این لباس کیلویی توسط افراد و شرکت های مختلف وارد کشور می شود اما قیمت بسته ها
به چندین نکته بستگی دارد که بیان می کنیم.
بارها سوال میشه که چرا لباس کیلویی با قیمت ها مختلف انجام می شود.
اختلاف قیمت ها فروش عمده لباس کیلویی
۱ – سال تولید
۲ – تنوع مدل های داخل بسته
۳ – تنوع سایز مدل های داخل بسته
۴ – تعداد زدگی لباس های داخل بسته
۵ – فله یا کاور دار بودن لباس های داخل بسته
۶ – نحوه تقسیم و جوری جنس محتویات داخل بسته
۷ – اجناس داخل گونی باشند یا در کارتن بفروش برسند.
و گاهی در شرکت IFN بسته هایی از یک برند و یک سال تولید موجود می باشد که اختلاف چند صد
هزار تومانی با هم دارند.
چرا لباس کیلویی را برای فروش عمده لباس کیلویی اروپایی انتخاب کردیم .
۱- برند اروپایی
۲ – کیفیت عالی
۳ – خاص بودن مدل ها
۴ – پارچه و دوخت بی نظیر
۵ – فوق العاده برای مزون ها
۶ – مشکل فروش تمام سایز ها را مانند اجناس جینی ندارید .
۷ – با خرید یک بسته یک مجموعه لباس خریداری نموده اید .
۸ – در بازار به وفور پیدا نمی شوند و در قیمت گذاری رقیبی ندارید .
۹ – مشتری های اروپا رفته شما این برند ها را می شناسند و با خیال راحت برای خرید آنها هزینه
می کنند .
مشاهده برند های فروش عمده لباس کیلویی
بعلت تنوع زیاد بسته ها کانال تگرامی و پیج اینستاگرامی برای فروش عمده لباس کیلویی راه اندازی
شده است که جهت مشاهده بهتر محصولات و همچنین قیمت و جزییات بسته ها وارد این شبکه های
اجتماعی شوید.

.

روش های فروش لباس کیلویی توسط مشتری های شرکت IFN
۱ – فروش در مزون ها و بوتیک های برند فروش ( قیمت گذاری از نظر وقعیت مکانی )
در این روش قیمت کلی بسته را تقسیم بر تعداد موجود در آن نموده و قیمت میانگین کلی هر جنس را
محاسبه می نمایند .
با توجه به موقعیت مکانی و پرستیژ مشتری ها اجناس قیمت گذاری می گردد و گاهی یک تاپ ساده را با
۲۰۰ – ۳۰۰ درصد سود بفروش می رسانند .
بوتیک هایی در سطح منطقه متوسط و پایین تر همین قیمت میانگین را محاسبه نموده و از روی ظاهر
جنس قیمت گذاری را انجام می دهند یک تاپ ساده را با ۲۰- ۳۰ درصد سود و یک لباس مجلسی را با
۱۰۰ – ۱۵۰ درصد سود بفروش می رسانند .
۲ – فروش لباس کیلویی در حراجی ها ( قیمت گذاری ۲ – ۳ نرخه )
در این روش قیمت کلی بسته را تقسیم بر تعداد موجود در آن نموده و قیمت میانگین کلی هر جنس را
محاسبه می نمایند .
در این فروشگاه ها از روی ظاهر اجناس تقسیم بندی می شوند و مثلا لباس هایی که قیمت خریدشون ۲۵
هزار تومان می باشد از روی ظاهر ۳۲ – ۳۹ و ۴۵ هزار تومان قیمت گذاری می شوند .
در اصل جنس برند با کیفیت را با قیمت خیلی مناسب در اختیار مشتری قرار می دهند که معمولا این دوستان
مشتری های زیادی دارند و شلوغ هستند .
۳ -فروش تکی بصورت لباس کیلویی ( قیمت گذاری اجناس بصورت کیلویی )
در این روش فروشگاه سود خود را به قیمت هر کیلو لباسی که خریداری نموده اضافه می نمایند و بر هر تیکت
قیمت کیلویی مثلا ۲۰۰ هزار تومان را نصب می نماید .
خرید های مشتری در نهایت وزن شده و فاکتور می شود که بعلت نحوه فروش و سبک جدیدی در بوتیک داری
مشتری را به خود جذب می نمایند .
در شرکت IFN به دنبال چه هستید ؟؟؟؟؟؟؟












برچسب ها: لباس کیلویی ، فروش کیلویی لباس ، لباس زنانه اسمارا ، لباس مردانه لیورجی ، لباس ورزشی کریویت
ارسال پاسخ
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.